Voor vertrek - Reisverslag uit Belgiek, België van Lara en Nienke - WaarBenJij.nu Voor vertrek - Reisverslag uit Belgiek, België van Lara en Nienke - WaarBenJij.nu

Voor vertrek

Door: Lara en Nienke

Blijf op de hoogte en volg Lara en Nienke

09 Maart 2016 | België, Belgiek

Op 20 maart is het dan zo ver ... Nienke en Lara vertrekken voor 10 weken naar Zuid-Afrika om er stage te gaan doen op de kraamafdeling.
Na veel problemen met onze visum aanvragen, hebben we nu de definitieve bevestiging gekregen dat het in orde is. We kunnen dus met zekerheid vertrekken!
Soms moeten ze het een mens niet al te makkelijk maken, zullen we maar denken.

Goed, genoeg geklaagd. Binnen een dikke week zitten we op het vliegtuig en kan ons avontuur dus echt beginnen.
We hebben er in ieder geval heel erg veel zin in.

Via deze blog willen we jullie op de hoogte houden. Zo kunnen jullie alles mee volgen en krijgen jullie een zicht op wat we allemaal meemaken. Leuk!

Deze week zullen we ons vooral bezig houden met inpakken en afscheid nemen van onze dierbaren. Wees alvast niet getreurd.. we komen zeker terug!

• 10 Maart 2016 - 16:42

Ilse:

Succes meiden!!

• 10 Maart 2016 - 18:45

Deliver Live & Hope:

Succes! Ben benieuwd naar jullie verhalen, helaas geen meet en greet in Zuid Afrika, maar over 3 maanden mooie ervaringen uitwisselen!

• 10 Maart 2016 - 19:44

Brigitte:

Succes! Jullie zullen nog wel meer moeilijkheden ondervinden, maar Lara je kan het aan. :-)

• 10 Maart 2016 - 21:18

Britt:

Succes en vergeet niet te genieten!

• 17 Maart 2016 - 11:29

Mireille Timmermans:

Heel veel succes meiden.
    Ik ga proberen jullie geregeld te volgen in jullie spannende en leuke belevenissen.
    Geniet van deze mooie ervaring.
    Het gaat vast iets worden wat je nooit meer vergeet.

XXX Mireille

Lara en Nienke

Lara en Nienke zijn 2 vroedkunde studenten die gedurende 10 maanden naar Tugela Ferry gaan - Zuid-Afrika. Daar gaan ze gedurende 10 maanden stage lopen op de verloskamer. Hopelijk kunnen ze veel bijleren.

Actief sinds 09 Maart 2016